SOTAKOIRA-lehti on Sotakoirayhdistyksen ja sotakoiranohjaajien äänenkannattaja ja tiedotuskanava. Lehti ilmestyy neljästi vuodessa, se on A4-kokoinen, 4-värinen ja painettu laadukkaalle paperille. Menossa on jo lehden 22. vuosikerta. Päätoimittajana toimii Juha-Pekka Kallio. Taiton ja tarvittavat ilmoitusvalmistukset tekee Mainostoimisto Graffan.

Sotakoiralehti ja kotisivut tavoittavat yhdistyksen jäsenten lisäksi myös muut virkakoiratahot, sekä lukuisasti eri koiraharrastajia, ja laidasta laitaan koirista kiinnostuneita silmäpareja. Lehden lukijakunta ja kotisivuilla käviijät ovat aidosti oikeaa kohderyhmää monille yrityksille. Tämä puolestaan tekee Sotakoiralehdestä varteenotettavan mediavaihtoehdon.

Sotakoiralehti haluaa tarjota ilmoittajayhteistyökumppaneilleen näkyvyyttä täysin uudella tavalla.

Tarjoamme lehdessä ilmoittaville yrityksille näkyvyyttä lehden sivujen lisäksi nyt myös yhdistyksen kotisivuilla. Ilmoituksen hintaan sisältyy aina linkki ilmoittajan kotisivuille. Vähintään 1/4-sivun ilmoituksen ostaneille hintaan sisältyy lisäksi paikka ilmoitustaululla. Ilmoitustaulunäkyvyys on voimassa noin 12 viikkoa, eli aina lehden seuraavan numeron ilmestymiseen asti. Yrityksesi on hyvässä seurassa jo Sotakoiralehden sivuilla, mutta yhdistyksen kotisivujen - ja ilmoitustaulun - avulla saat näkyvyyttä vielä rutkasti lisää - ja uusia "osumia" myös omille kotisivuillesi. Yhteystiedot löytyvät oheisista mediakorteista. Voit ottaa myös suoraan yhteyttä heidi@graffan.fi

SOTAKOIRA MAGAZINE